САМО ФАКТИ, АКТУАЛНИ КАДРИ, РЕАЛНО ВИДЕО, БЕЗ МОНТАЖ, ЕЖЕДНЕВНИТЕ ПРОБЛЕМИ В СНИМКИ, КРАСОТАТА НА БЪЛГАРИЯ
САЙТ ЗА ФОТОЖУРНАЛИСТИКА
САЙТ ЗА ФОТОЖУРНАЛИСТИКА
вторник, 1 ноември 2016 г.
ОПАШКИ И ХАОС В ПЪРВИЯ ДЕН НА ЧЕКИРАНЕТО В СБАЛОЗ "М. МАРКОВ" В ДКЦ-4 ВЪВ ВАРНА (ВИДЕО)
Вбесен гражданин,на който се налагаше да чака втори път на същата опашка,не издържа и потърси съдействието на началника на клиниката,след което на регистратурата се въведе някаква организация.Чакащите за чекиране преминаха на едно гише,а всички останали на друго.Така нещата започнаха да се случват по-бързо.Трябва да отбележа,че работещите служители се отнесоха любезно и търпеливо със всички граждани.
Това е и официалният текст на НЗОК,с който стартира от днес процедурата по чекирането на пациентите в лечебните заведения:
" От днес (01.11.2016 г.) всеки пациент, на когото се налага лечение в болница, ще трябва да бъде хоспитализиран и – съответно, дехоспитализиран, чрез Регистрационната система за здравноосигурителни събития при изпълнителите на медицинска помощ (Регистрационната система).
Всички болници в страната, договорни партньори на Националната здравноосигурителна каса (НЗОК), имат готовност да работят със системата.
Сигнали и оплаквания могат да се подават и в рубрика „Он-лайн консултации“ на сайта на институцията – www.nhif.bg.
Ако при постъпване или при изписване от лечебното заведение здравноосигурените граждани се натъкнат на нередности, затрудняващи процеса, те могат да сигнализират във всяка районна здравноосигурителна каса, както и на „горещия“ телефон на НЗОК – 0800 14 800. Телефонът е безплатен за гражданите.
Писмени жалби могат да се изпращат на адреса на районните здравноосигуритени каси или в Националната здравноосигурителна каса – 1407 София, ул. „Кричим“ №1."
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар